• LD Podbrdo
    • Predstavitev
    • Zgodovina
    • Organi LD Podbrdo
    • Naloge in cilji
    • Lovski zakon
    • Zemljevid lovišča
  • Narava
    • Divjad in živalstvo
      • Divji prašič
      • Gams
      • Navadni jelen
      • Srna
      • Muflon
    • Rastlinstvo
  • Lovni turizem
    • Ponudba
    • Lovišče
    • Nastanitve
  • Kinologija
    • Foto galerija
  • Lovski nahrbtnik
    • Lovec lovcu
    • Zgodbe iz naših logov
    • Leposlovje
    • Foto galerije
    • Video galerija
LD skozi čas
  • 05-06-2023 Okrogla miza
  • 23-04-2023 Preizkus orožja in strelca
  • 01-04-2023 Spletna stran LD Podbrdo
Lovski odzivnik
  • Obvestilo številka 18 - 2023
  • Obvestilo številka 17 - 2023
  • Obvestilo številka 16 - 2023
Aktualno
  • Kronika LD skozi čas
  • Kronika lovskega odzivnika
  • Naj, naj, naj
Stik

LD Podbrdo

Podbrdo 39
5243 Podbrdo

M: 031 680-997

Obrazci
Obrazec za prijavo škode od divjadi
Povezave
  • Lisjak
  • Lovska zveza Slovenije
  • PD Podbrdo
  • LD Rižana
Interna prijava



  • Ste pozabili geslo?
  • Ste pozabii uporabniško ime?
V tej galeriji bomo poskušali prikazati potek del ob izgradnji nove brunarice na Temljinski planini. Dne 29.07.2009 se je pričelo z izgradnjo vlake od Granta do Temljinske planine. Vlaka nam bo služila predvsem za dostavo gradbenega materiala potrebnega za izdelavo nosilne betonske konstrukcije ter seveda za dostavo posameznih delov nove brunarice. Po izvršitvi svojega namena, bomo po vlaki onemogočili nadaljno vožnjo. Z veseljem bomo objavili morebitne prejete fotografije s strani udeležencev ali naključnih mimoidočih oseb. Obstoječa koča je nastala po opustitvi paše živine. Iz stanu smo lovci uredili leta 1981 prijetno kočo, katera je 20 let dobro služila svojemu namenu. Žal pa tudi koči zob časa ni prizanesel, zato smo se odločili, sedaj, ko je ideja dozorela, da na njenem mestu postavimo novo brunarico in tako vnesemo več življenja v ta tihi predel našega neokrnjenega lovišča. Trenutno je delo na vlaki v polnem teku.Po trenutnih predvidevanjih bo vlaka prispela na planino okoli 15. septembra 2009. Daljše deževno obdobje pa lahko predvideni čas prihoda močno spremeni.
Koča na Temljinski planini
Brez izgradnje mostu , se ne bi pogovarjali o možnosti izgradnje vlake.
Največji problem prvega dela izgradnje vlake je premagan! Žal ovinka ni bilo možno narediti, zato je na tem delu kar 20% vzpon.
Trenutno je pred nami predel, kje je kamenja le za vzorec! Z vlako smo pa že na višini koče na Temljinski planini.Takšen teren se nam obeta do prehoda pod Mlečnim robom, kje pa bo predvidoma naslednji večji predvideni problem.
Zaslužen nedeljski počitek (o8.o8.2009)
Pogled proti Temljinski planini
Če ne bi bilo vsakodnevne popoldanske kave, potem....
Pod Podorehovo jamo
Zemlja,zemlja,zemlja - le od kje si se vzela, toda čez dva dni bo lahko konec veselja.
Samo tako naprej!!
Kot je bilo predvideno predstavlja del vlake pod Mlečnim robom najzahtevnejši del izgradnje vlake. Miniranju se ni bilo mogoče izogniti. Danes (03.09)je bilo tudi izvedeno. Kako uspešno je bilo miniranje pa se bo pokazalo v naslednjih dneh. Po "preboju" skozi pogorje Mlečnega roba, pa nas do koče ponovno pričakuje zemlja. Predvideni datum prihoda (15.09) vlake na Temljinsko planino, bo tako predvsem odvisen od vremenskih razmer v naslednjem tednu ter od uspešnosti "preboja".
Še ta del, potem pa gas
Del grebena Mlečnega roba, kje je trenutno v gradnji vlaka.
Ti mogočni buki sta v svojem življenju doživele in videli marsikaj, a buldožerja zagotovo še ne. Pa ga bosta!!
Jesen se počasi odeva v zlato pregrinjalo, jelene že "razganja" od ljubezni, Temljinska planina pa vsa tiha in spokojna čaka nove čase.
Čeprav težko , a vendarle, je bila premagana zadnja velika ovira pod Mlečnim robom. Sedaj je potrebno premagati še en manjši greben, potem pa .... .Temljinska planina prihajamo!!!
Tukaj smo.
Buke na Močilah
Zmagovalec
Prvi avto na Močilah.
Nikoli več si nisem mislil, da bom še kdaj stal v Močilah!
Prihod na Močile je potrebno ustrezno proslaviti.
Kdor ima dober nos, ni nikoli zadnji.
Posodo je potrebno tudi pomiti.
V pričakovanju sobote 26.09.2009
Prvi traktorski dovoz materiala na Temljinsko planino.
24.09.2009 ob 10:05
Nikoli več ne bo tako kot je bilo
Dostava prvih tovorov
Ali imajo v Rutu še kakšen traktor ?
Koča na Temljinski planini
Brez izgradnje mostu , se ne bi pogovarjali o možnosti izgradnje vlake.
Največji problem prvega dela izgradnje vlake je premagan! Žal ovinka ni bilo možno narediti, zato je na tem delu kar 20% vzpon.
Trenutno je pred nami predel, kje je kamenja le za vzorec! Z vlako smo pa že na višini koče na Temljinski planini.Takšen teren se nam obeta do prehoda pod Mlečnim robom, kje pa bo predvidoma naslednji večji predvideni problem.
Zaslužen nedeljski počitek (o8.o8.2009)
Pogled proti Temljinski planini
Če ne bi bilo vsakodnevne popoldanske kave, potem....
Pod Podorehovo jamo
Zemlja,zemlja,zemlja - le od kje si se vzela, toda čez dva dni bo lahko konec veselja.
Samo tako naprej!!
Kot je bilo predvideno predstavlja del vlake pod Mlečnim robom najzahtevnejši del izgradnje vlake. Miniranju se ni bilo mogoče izogniti. Danes (03.09)je bilo tudi izvedeno. Kako uspešno je bilo miniranje pa se bo pokazalo v naslednjih dneh. Po "preboju" skozi pogorje Mlečnega roba, pa nas do koče ponovno pričakuje zemlja. Predvideni datum prihoda (15.09) vlake na Temljinsko planino, bo tako predvsem odvisen od vremenskih razmer v naslednjem tednu ter od uspešnosti "preboja".
Še ta del, potem pa gas
Del grebena Mlečnega roba, kje je trenutno v gradnji vlaka.
Ti mogočni buki sta v svojem življenju doživele in videli marsikaj, a buldožerja zagotovo še ne. Pa ga bosta!!
Jesen se počasi odeva v zlato pregrinjalo, jelene že "razganja" od ljubezni, Temljinska planina pa vsa tiha in spokojna čaka nove čase.
Čeprav težko , a vendarle, je bila premagana zadnja velika ovira pod Mlečnim robom. Sedaj je potrebno premagati še en manjši greben, potem pa .... .Temljinska planina prihajamo!!!
Tukaj smo.
Buke na Močilah
Zmagovalec
Prvi avto na Močilah.
Nikoli več si nisem mislil, da bom še kdaj stal v Močilah!
Prihod na Močile je potrebno ustrezno proslaviti.
Kdor ima dober nos, ni nikoli zadnji.
Posodo je potrebno tudi pomiti.
V pričakovanju sobote 26.09.2009
Prvi traktorski dovoz materiala na Temljinsko planino.
24.09.2009 ob 10:05
Nikoli več ne bo tako kot je bilo
Dostava prvih tovorov
Ali imajo v Rutu še kakšen traktor ?
close
Copyright © 2009 LD Podbrdo

Izdelava spletnih strani Inkanet